Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja Dostępności dotyczy strony Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
- Data publikacji strony internetowej: 20 grudnia 2024 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 grudnia 2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
- Sporadycznie pojawiają się błędy w opisach i treściach przycisków oraz linków.
- Brak możliwości obsługi niektórych elementów za pomocą klawiatury.
- Puste odnośniki lub niejednoznaczne odnośniki oraz przyciski.
- Brak etykiet dla niektórych pól formularzy.
- Niektóre fragmenty tekstów nie spełniają wymogów kontrastu.
- W niektórych przypadkach nieprawidłowo użyte atrybuty ARIA.
Przygotowanie Deklaracji Dostępności
Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 21 listopada 2023 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 21 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Fundacja Widzialni na Rzecz Dostępności Cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Redakcji Serwisu Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach — mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.