Deklaracja dostępności

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

  • Data publikacji strony internetowej: 20 grudnia 2024 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 grudnia 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem
  • Niektóre zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
  • Sporadycznie pojawiają się błędy w opisach i treściach przycisków oraz linków.
  • Brak możliwości obsługi niektórych elementów za pomocą klawiatury.
  • Puste odnośniki lub niejednoznaczne odnośniki oraz przyciski.
  • Brak etykiet dla niektórych pól formularzy.
  • Niektóre fragmenty tekstów nie spełniają wymogów kontrastu.
  • W niektórych przypadkach nieprawidłowo użyte atrybuty ARIA.

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja
  • Data sporządzenia deklaracji: 21 listopada 2023 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 21 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Fundacja Widzialni na Rzecz Dostępności Cyfrowej.

Skróty klawiszowe

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Redakcji Serwisu Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach — mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 41 366-47-91

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.